Онлайн-засідання методичних об’єднань
Онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва
30 жовтня 2024 року відбулося онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів трудового навчання та образотворчого мистецтва у формі методичної трибуни за темою «Нова українська школа: від теорії до практики». Педагоги обговорили виступ керівника методичного об`єднання Ольги ОЛІЙНИК про нового учителя НУШ, його академічну свободу та автономію. Інформативні презентації підготували учителі Ольга ОЛІЙНИК «Викладання технологій у 5-6-х класах НУШ: реалізація екологічної компетентності» та Надії ПУШКАР «Викладання технологій у 7-му класі НУШ: рекомендації та практичний досвід». Учитель Ірина РОЖКО провела для присуніх «Практикум для вчителів: «настільні» інструменти фасилітації».
Онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу
31 жовтня 2024 року відбулося онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу. В ході засідання було обговорене питання по вивченню педагогічного досвіду вчителя історії України Ірини СТАРАГІНОЇ. Прийнято рішення протягом навчального року відвідувати уроки вчителя для ознайомленням з системою роботи педагога: форм, методів і прийомів роботи та вмінням застосовувати їх на практиці. Також були обговорені заходи, які будуть проходити під час проведення літературно-мовному тижні “Ну щоб здавалося слова…”, який проходитиме з 11.11.2024 по 15.11. 2024 року.
Онлайн-засіданя методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти в Україні. STEM-освіта є невіддільною частиною концепції Нової української школи, адже вона націлена не лише на здобуття знань, а й на розвиток компетентностей.
31 жовтня 2024 року у закладі освіти відбулося онлайн-засідання методичного об`єднання вчителів природничо-математичного циклу за темою: «STEM-освіта як інноваційний підхід до всебічного розвитку особистості», на якому заслухані та обговорені доповіді педагогів:
-Педагогічна майстерність вчителя як умова впровадження STEM-освіти.
– Використання елементів STEM-освіти на уроках математики.
-Впровадження STEM-технологій (STEM-уроки, STEM-тижні), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти. Організація проведення тижня STEM-освіти.
Члени методичного об’єднання поділилися своїми ідеями, щодо організації тижня STEM-освіти, який проводиться щорічно в рамках Всеукраїнського інженерного тижня