Відкрите психологічне заняття «Когнітивні методи корекції»
15 грудня 2020 року практичний психолог Гайдамака М.О. провела корекційне заняття для учнів 1-го класу «Когнітивні методи корекції». Мета заняття: стабілізація загального емоційного стану учнів і формування здатності до сприйняття різномодальних та емоційно забарвлених стимулів, основи для розвитку здібності до наслідування на емоційному рівні (емпатії). В процесі заняття використовувались авторські методики: емоційна казка «Нейрорученята», вправа-гра «Зелені крокодили», «Кольорові долоньки» та інтелектуальна нейропсихологічна гра «Sorting – розвиваємо дітей граючи». Когнітивні методи корекції дають можливість дитині здобувати тілесно-чуттєвий, наочно-сенсорний та моторний досвід.