Тиждень екологічних знань “Чиста планета – здорове майбутнє”. День науки “Еко-математика: рахуємо для планети”
Інтерактивне заняття-гра “Чому математика потрібна природі?”
Сьогодні відбулося цікаве інтерактивне заняття-гра для учнів 1-4-х класів на тему “Чому математика потрібна природі?”. Захід мав на меті показати школярам, як математичні знання допомагають розуміти світ природи. Учні активно брали участь у пізнавальних іграх, вирішували задачі з природничим змістом.
Дякуємо всім учасникам за чудову атмосферу та допитливість!
Для учнів 6-го класу був проведений цікавий та пізнавальний, інтерактивний урок з математики «Розгадай еко-таємниці за допомогою чисел». Під час проведення уроку, учні мали змогу поєднати знання з математики та з предмету пізнаємо природу, розв’язуючи екологічні загадки, логічні задачі. У ході уроку діти: досліджували вплив людської діяльності на навколишнє середовище через цифри та факти.; дізналися скільки років розкладаються різні види сміття. Розв’язували задачі, які допомогли краще зрозуміти масштаби екологічних проблем. Учні працювали, формуючи навички співпраці та екологічного мислення. діти вчилися поєднувати математичні знання з реальними екологічними проблемами. З великою зацікавленістю та активністю, учні розв’язували математичні задачі на теми «Життєві розрахунки», «Збереження продуктів в масштабі країни»; логічні задачі на кмітливість та міркування про збереження природи в рідній країні. Для зміцнення здоров’я дітей було проведено веселу, музичну руханку «Природа – наш рідний дім».
Інтерактивний урок “Рахуємо воду – зберігаємо життя”
Для учнів 7-го класу був проведений інтерактивний урок з математики “Рахуємо воду – зберігаємо життя”. Під час проведення уроку, діти вчилися поєднувати математичні знання з реальними екологічними проблемами; рахували витрати води в побуті, аналізували, як кожен з нас може зменшити водний слід; працювали та обговорювали шляхи економічного використання водних ресурсів. Діти досліджували екологічні питання через призму математичних розрахунків, вчилися обчислювати обсяги споживання води в повсякденному житті, аналізували отримані дані та обговорювали способи її раціонального використання. З великою зацікавленістю та активністю, учні розв’язували математичні задачі на теми «Економимо воду вдома», «Цікаві задачі на переливання »; логічні задачі на кмітливість та міркування про витрати води та збереження водних ресурсів в нашій країні. Ознайомилися з загадками, прислів’ями про воду. Визначили основні джерела витрати. Учні запам’ятали правила ефективної економії води у побуті, прослухали цікаву інформацію про французького фізика і математика Сімеона-Дені Пуассона, який створював та вирішував математичні задачі про переливання води. Для зміцнення здоров’я дітей було проведено веселу, музичну руханку «Властивості води».
У 9-10-х класах відбулися інформ-дайджести «Математика у природі: рахуємо разом!» та «Екологічна статистика: рахуй, аналізуй, рятуй природу». Учні ознайомилися з інформаційними матеріалами, що демонструють зв’язок між математикою та екологією. У дайджестах були представлені статестичні дані щодо стану довкілля, приклади використання математичних розрахунків у сфері охорони природи, аналіз екологічних показників. Завдяки цьому учні зрозуміли, як за допомогою математики можна вирішувати важливі екологічні проблеми.