Формування життєвих компетенцій
Учитель 4-го класу Гончарова О.М. упродовж листопада 2018 року провела серію корекційно-розвиткових занять соціально-побутового орієнтування на тему «Одяг». Для теми «Повсякденний одяг» місцем проведення занять була визначена сенсорна кімната, де учні перенесли свій піднесений настрій на іграшки і подорожували Веселковою країною. Під час заняття у природі з теми «Верхній одяг» діти говорили про свій верхній одяг та визначали зручності застібок на сезонному одязі. Тему «Правила догляду за одягом» учні разом з учителем опрацювали у спальній та побутовій кімнатах. Із задоволенням діти виконали практичне завдання в реальних умовах: для дівчаток – «Чепуруха», для хлопчиків – «Одягайко». Як підсумок роботи за темою учні створили лепбук «Одяг», за яким вони організувалися до виконання життєвих ситуативних вправ. Показники сформованості життєвих компетенцій учнів свідчать, що вони здатні елементарно піклуватися про себе, а вчителем закладено фундамент розвитку соціально-моральної активності, пов’язаної із входженням дитини у соціум.