Тиждень STEM-STEАM-освіти
Для учнів 1-4-х класів вихователь Микола СИЗОНОВ провів годину-практикум «Малюємо годинник». Таке заняття дало можливість дітям ближче познайомитися з концепцією часу через мистецтво. Учні створили власні малюнки годинників, використовуючи різні техніки та стилі – це чудовий спосіб продемонструвати важливість часу та дало можливість учасникам подумати, як вони сприймають цей абстрактний концепт.
Для учнів 5-6-х класів вихователі Вікторія ЕВФИМЕНКО та Оксана РУДАЙ організували аудіостудію «На гостини до казки» («Казка про втрачений час» Е.Шварц). Казка Шварца вразила учнів своєю глибиною, багатогранністю і важливими філософськими темами, такими як сприйняття часу, його цінність і вплив на людину. Діти дізналися про те, як люди можуть втрачати свій час, коли зайняті непотрібними справами, і як важливо знаходити моменти для чогось істинно важливого, наприклад, для любові, дружби і щастя.
Учні 6-8-х класів під керівництвом своїх вихователів Надією МИХАЛЬЧУК та Оксаною ДОЛГОПОЛОВОЮ на виховному заході прослуховували музичні твори про час «Музика творить дива». Музика, яка тематизує час, може створювати як відчуття його безкінечності, так і його швидкоплинності. Прослуховування таких творів може допомогти відчути себе частиною великого космосу часу або, навпаки, підкреслити його скороминущість.
У 9-10-х класах вихователями Вікторією СМОЛЯКОВОЮ та Дмітрієм ФІЛІППОВИМ було проведено інтерактивний захід «Входження в картину: Сальвадор Далі «Таючі годинники». Учні відвідали захопливий виховний захід мистецтва у форматі онлайн, на якому вони досліджували одну з найвідоміших картин Сальвадора Далі – «Таючі годинники» (1931) (або її ще називають «Постійність пам’яті»). Окрім цього, учні дізналися, що на створення картини вплинула теорія відносності Ейнштейна та спогади самого художника про природу. Завдяки таким інтерактивним заняттям, школярі вчаться думати нестандартно, розвивають критичне мислення та вміння висловлювати свої ідеї. Виховний захід показав, що мистецтво може бути не лише предметом для вивчення, а й джерелом натхнення.