Тиждень початкових класів під назвою «Калейдоскоп зимових ігор»
З 28.01.2013 по 01.02.2013 року
А. С. Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі…” Отже, гра, її організація – це ключ в організації навчання і виховання.
Навчити граючись – ось головна мета нашої роботи. Під час гри відбувається корекція багатьох процесів, формується багато особливостей особистості дитини. Гра – це своєрідна школа підготовки до праці. У процесі гри у дітей виробляється звичка зосереджуватися, працювати вдумливо, самостійно, розвивається увага, пам’ять, жадоба до знань. Задовольняючи свою природну невсипущу потребу в діяльності, в процесі гри дитина “добудовує” в уяві все, що недоступне їй в навколишній дійсності, у захопленні не помічає, що вчиться – пізнає нове, запам’ятовує, вчиться орієнтуватися в різних ситуаціях, поглиблює раніше набутий досвід, порівнює запас уявлень, понять, розвиває фантазію. У грі найповніше проявляються індивідуальні особливості, інтелектуальні можливості, нахили, здібності дітей. Гра – творчість, гра – праця. А “Праця – шлях дітей до пізнання світу,” – писав О. М. Горький.
План проведення:
28.01 – «Українські традиційні зимові розваги» для учнів 3-4-х класів
Відповідальні: вчитель фізичної культури Молчанова І. В,
вихователь 4-го класу Долгополова О.В
29.01- «Весела ігротека» для учнів початкового і першого класів
Відповідальна: вчитель початкових класів Коваленко Г.В
30.01- Година психологічного розвантаження у живому куточку
Відповідальна: вихователь 3-го класу Вербицька Т.Г.
31.01- Ранок мовних ігор «Веселкова моя мова»
Відповідальна: вчитель української мови та читання Мерзлікіна О.О.
01.02 – «Музична ігротека»
Відповідальна: вчитель музики Малікова В.В.