Підсумок теми «Рух і час»
Вивчення теми розпочалося з тлумачення вислову «Життя – це рух, а рух – життя», оздобленням його кількома прислів’ями і складанням історій про подорожі у часі. Часу та ефективному його використанню приділяється доволі багато уваги. Упродовж місяця другокласники вчилися планувати час у школі: складали у щоденнику вражень плани власних справ, відзначали, що вдалося здійснити, а що ні, шукали причини порушення планів, аналізували цінність та економію часу. Діти відчули себе мандрівниками у віртуальному просторі: здійснили подорожі за картинами — гра «Увійти в картину», екскурсії музеями України, мандрівки «У минуле», «До космосу», «По Європі». Разом з учителькою учні обговорювали особливості реальних і віртуальних подорожей, а також закріпили дослідженнями вивчене у попередніх темах — визначення часу, причини добових змін у природі, ознаки пір року.